Kommentarer ang tjemiddagen

Mamma och pappa har ju yttrat en del ganska roliga kommentarer ang tjejmiddagen...

Pappa öppnar kylen och säger:
- Oj dina vänner dricker ju stark öl!

Mamma kollar på vinduknsgrejen och säger:
- Jasså ni drack vin också, hur många dunkar då?

Mamma ropar från vardagsrummet:
- Oj det har ju gått riktigt vilt till, vi ska alltså vara glada att grannarna inte klagade!

Mamma, jag och mattias satt på landet och pratade (på fredagen när jag kom upp till landet alltså). på nått sätt kommer vi in på ämnet att gå på krogen. Mamma råkar försäga sig och säger: - Men jag gick på krogen när jag var 16/17 år ju! Varav jag frågar: - Du hade alltså falsk legg?? Haha busted! Mamma: - Nej gud nej vi kom in endå!

Under den diskussionen fick jag även reda på att: Mattias (min morbror) drack på mammas och pappas bröllop trotts att han var under 18 år. Mamma och Mattias började båda drick när det var cirka 15 år (tror att båda deras först gånger utspelades i Tyskland) Haha! Min andra morbror Magnus var den som såg till att Mattias fick dricka, vilket ledde till att min söta lilla mamma anklagade Mattias för att langa åt mig (fast detta är iofs gamla nyhter, hihi)!

Nej nu ska jag se till att byta om och sen se till så att vi går och äter!

Puss

Kommentarer
Sötis Tommie

Dom verka förstående iaf ;)

2008-03-25 @ 16:04:42
Sötis Tommie

Tror mina öl står kvar i din kyl :D

2008-03-25 @ 16:04:59
Sötis Malin

Haha ja jag är ganska säker på att det var dina öl som stod kvar ^^ Haha! Ja dem är ganska söta samt förstående

2008-03-25 @ 17:37:33
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se
Sötis sarahs

hahahahahahahah

2008-03-26 @ 11:38:24
Besök mig på min hemsida: http://sec.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0