Jag var vettskrämd!

Jag tränade med damlaget idag.. och det var det läskigaste jag någonsin gjort (eller tror jag iaf). Haha jag var en riktig soppa jämfört med de andra, ehe, men jag är (kan jag nu efteråt konstatera) väldigt nöjd med min insats. Med tanke på att jag var sjukt nervös och bara tänkte det-här-går-åt-helvete-tankar så gick det faktiskt hyggligt. Anledningen att jag fick träna med damerna idag var att jag var på arbetsgruppmöte med tränarna och några spelare från damlaget och dem tyckte att eftersom att jag missade min träning så kunde jag lika gärna få träna med dem. jag tror att dem lite grann sänkte förhoppningarna om vildvingarna (ungdomslaget som jag och joanna och snart sarah spelar i). Men jag gjorde det iaf och jag känner mig nu, när jag kan andas igen, väldigt stolt över mig själv. Från tränare Tomas så fick jag massa små tips som förhoppningsvis kommer hjälpa mig en hel massa i fortsättningen. Det extar roliga med att vara med på träningen är att jag nu har tränat med dels min tränare och dels min svenska lärare. Jag är även ganska säker på att hon nu är min nya idol, jag menar hon är en väldigt bra fröken, hon är den bästa spelaren i Vingar och hon är sjukt bra på att skriva rapporter. Jag är grymt imponerad av hennes rapport som vi fick på mötet (ja detta får mig bara att bli ännu mer nördstämplad, men jag tycker faktiskt att hennes rapport var så bra att hon blir min nya idol).

Ni vet Thairestaurangen utanför skolan? Dom gör jättegod mat, vilket jag i fortsättningen kommer rekomendera starkt till alla som är hungriga och har pengar att lägga på mat.

Nej nu ska jag försöka dämpa adrenalinkicken ytterligare så att jag kan somna... För imorgon så är det de tjejmiddag! Jag bara känner på mig att den kommer bli så himla trevlig, mysig, rolig och underbar! Hihi!

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0