Jag tror jag är sjukt sjuk

image61Igår så nämnde jag att edt värsta som kunde hända var att jag skulle låta som om jag rökt i 100 år, men nej du det kunde bli värre! Nu låter de som om jag har rökt i hudra år + att jag har feber!

Ska iväg och kolla på när våra volleybolltränare spelar idag, vilket är ca 16.00. Men efter att jag vart där så kommer jag åka raka vägen hem och sova, jag hatar att vara sjuk... det suger! Jag vill vara frisk och kunna göra något roligt istället för att ligga och tråka här hemma.

Igår kväll så blev det till att prommenera staden runt med Sarah och Sussi, vilket var jätttemysigt. Prommenader är det nya sättet att roa sig p helger *hihi*

Ska börja fixa mig nu så att jag vågar visa mig på volleybollen (ser just nu ut som en zoombie eller nått annat osmikrande... )

Puss


Kommentarer
Sötis sarah

JAG ÄR SJUK, TACK MALIN

2008-03-08 @ 13:46:20
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0