Jag hatar att komma på rubrik!

I mitt liv just så cirkulrear endast ett fåtal tankar. Det tankar som lilla hubert bollar med just nu är:
- Hihi så gulligt att Martin (sitta.i-receptionen-snubben-som skcikar-alla-informativa-mail-på-skolan) har lagt till längst ner i mailen: Tänk på miljön innan du skriver ut det här!
-Varför kan inte jag vara "normal" det är jobbigt att bli äcklad av sig själv så fort man bara hostar. Men alltså allt i kroppen så som inälvor, blod och annat är ju bara så äckligt och skabbigt att man bara vill dö för att slippa sin egen kropp!?!


I övrigt kan ju berättas att jag snart ska ut på en lååång promenad med Zingo. Jag ska skriva en spääningskruva till den tråkiga boken, jag ska analysera ett tal och jag ska på middag hos Farmor. Så ser min dag ut... Kännermig jättepeppad till att inte bara sova bort dagen...

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0