Jag har...

... Tränat med damerna igen! Woho! Och det bästa med det hela var att jag inte gjorde bort mig alls! Jag var nästan till och med bra *wiie* Jag fick en del beröm och jag lyckades ta emot riktigt hårda back spikes (anfall). Jag lyckdeas även göra en del väldigt fina back spikes själv. Okej det låter som om jag är tre-år och skryter, men det är ju så sjukt skönt att liksom lyckas! Anledningen till att jag lyckades så bra var att jag fick en del hjälp av en helt underbart trevlig människa vid namn Helena! Hon fick min teknik att bli mkt bättre bara med hjälp av en del små åtgärder.

... Haft kemi prov. Det känns som om det gick ganska bra på provet, den här gången får jag (troligtvis) inte bara ett G. Woho! Funderar på att välja till kemi B och läsa den kursen i 3:an... Det är ju trots allt bara en 50 poängskurs, så det kommer nog att funka.

... Tränat på sats idag med Sainey. Det gick ju nästan bra, om vi bort ser från att jag är sjukt svag + sjukt omotiverad. Haha kan man köpa motivation påå burk? Jag skulle behöva det isf!

... Kommit fram till att jag tror att jag ska sätta i nya extensions nästa vecka. Samtidigt som Tina ska få fixa min utväxt...

Nej nu har jag inget mer att berätta.

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0