i skolan

I övrigt kan jag ju berätta att igår onsdags, så gick jag i skolan där kemilabb och idrottslektion ägde rum. Kemin var rolig där vi gjorde estrar (okej jag börjar tror att jag faktiskt är en nörd)! Idrotten var väl inte den roligaste, vi har en vikare som tvingade oss att stå på händer och göra kullerbytor, Haha! Komiskt!

Efter det så åkte jag till jobbet (syftar på Auto Motor och Sport denna gång) och hjälpte till, ska dit idag igen *workwork=pengar* men det var väldigt kul att faktiskt jobba där igen.. var ju ett tag sen. Mia skulle även kolla upp om det fanns några extar jobb som jag kunde få, så de känns ju bra *pengarpengarpengar* Jag kommer kanske även åka till Malmö med Auto Motor & Sport som mässvärdinna, men tyvärr är den chansen inte så stor, dom funderar på att ta en mässvrädinna som bor i Malmö eftersom att deras kostnader isf blir mindre. Men men vi hoppas in i det sista att jag får åka och flirta med pojkar all day long!

Efter jobb och allt det så åkte jag och Joanna hem till Tommie och laga och mat innan vi skyndade iväg till volleybollen! Det var jätteroligt, trots att mina smasch steg typ dog eftersom att man måste hålla reda på höger, vänster och armarna... Haha men men om jag bara håller koll på allt så kommer jag bli jättebra *hihi*

Nej nu ska jag ta och mobba lite mer på Joseph *hihu*

Puss

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Gud vi är så himla bra på att göra lagom mängd spaghetti. :)

2008-03-07 @ 17:51:08
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0