Himla dumma internet

Börjar bli trött på att vårat trådlösa internet inte funkar längre! Anledningen till detta: Våran gamla grej som skicka ut trådlöst internet till lilla Hedvig (som är namnet på min data för er som inte vet det) dog för ca en vecka sedan och då köpte pappa en ny... Men någonting är fel med installationen för jag får inget internet till Hedvig trotst att jag skrivit in lösenord och stuff! Så jag sitter just nu 1 ½ meter från Annas data (med andra ord ja i Annas rum!) *suck* jag vill kunna sitta undertäcket med datan i knät och dunntäcket över mig... Mkt mysigare än att sitta i Annas fåtölj (som visserligen är skän, men inget slår sin egen säng och ett stort dunntäcke)!

Idag har jag för övrigt gått i skolan, skrivit italienska prov, suttit och gjort ingenting på engelskan och vart duktigt på kemilektionen genom att göra det vi skulle *woho va jag är duktigt* Där mitt i mellan så följde jag även med till BK och gödes med pommes frites! Efter en aktiv skoldag så lunchade jag med min underbara lilla syster. Hon är bra härlig ska ni veta. Vi hann även med att shoppa lite, fick henne att köpa en snygg röd jacka, en topp i rödrutigt som var väldigt gullig samt en sådan där guldig mascara. Det var iaf jättetrevligt att luncha och shoppa med henne. Efter mysig lunch så åkte jag hem till Tommie där ett stökigt kök väntade. Haha det blev en repris av förra veckan; städa, laga mat och baka kladdaka. Joanna du och ja vi är bara för bra snälla mot pojkarna som städar. Denna gång kan jag ju även berätta att vi diskade i badkaret för att diskhon var för full! Haha vi är bra knäppa Joanna!

Nu ska jag gå och lägga mig är det tänkt (sjukt trött...) Men som vanligt kommer jag bara att...

Puss och Kram!



Hur kunde jag missa att Gossip Girl var idag? Missade första halv timmen, men jag kommer sitt som klistard framför tv:n nu!

Kommentarer
Sötis Isabelle

Hey.. Känns som om det var ett år sedan jag träffade dig. Vill du ses någon gång snart, eller vill du inte längre att jag ska ta plats i ditt liv? För det känns så. Jag vet att du har mycket på G, men det känns som om du har tid för alla utom just mig. Jag saknar dig, bara så du vet. Puws

2008-03-05 @ 20:17:55
Besök mig på min hemsida: http://juncti0n.blogg.se
Sötis Tommie

Ni 2 är Detta hems enda hopp om renhet :D en ungkarls lya som denna kan bara hållas ren av damer!
Ne men tack iaf :D Det BEHÖVDES!!!!!!!!!!

2008-03-06 @ 02:23:13
Sötis Tommie

haha, vadå är det smutsigt i våran ungkarls lya? :D Är väl så det ser ut? hahaha..
nemen tack malin och joanna, Dom som gör våran lägenhetfin

2008-03-06 @ 02:29:05

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0