Fredagkväll och fredagnatt :)

Hejsan alla sötisar i världen!

Har precis kommit hem efter en vända ut till resarö och Sarah!

Igår kväll var väldigt mysigt. Kvällen började med att jag fuskade (med andra ord åt middag hemma) och åkte därefter in till Staden Sthlm (som jag kom fram till att jag älskar helt och fullt). I staden så väntade Sussi och Lovisa Fisa. När jag möt upp dem så stod vi och väntade ytterligare en stund på flickorna Matilda och Ida. Två små söta flickor från skolan som jag faktiskt aldrig ens häslat på tidigare (men nu är även det åtgärdat). Vi begav oss till det mysiga lilla Cafét Madde där vi sedan satt fram tills det blev natt i stortsätt. Sarah som haft problem med bussar anslöt sig till oss andra på cafét efter att vi hunnit sitta där ett tag, men bättre sent än aldrig! Efter att vi suttit och pratat ett tag (läs ca 3 timmar) så började vi gå tillbaka till Centralen. Fast Sussi och Lovisa hade redan åkta på andra uppdrag! När vi kom till centralen  så sa jag och Sarah hej då till Ida och Matilda som begav sig hemmåt (tror jag iaf att det var) och jag och Sarah tog tunnelbanan mot medis. Från Medis gick vi iaf till drottninggatan där vi hittade en bänk som vi sedan satt ett bra tag. Vi hann prata om allt och inget på den lilla bänken! Härligt att bara prata och få höra vad som hänt med folk och vad som egentligen tycks om allt. Jättetrevligt faktiskt. Vi vandrade sedan vidare och hittade en vilsen skåning (som tydligen inte var skåning till slut osv). Han ville hitta Joanneskyrkan och vi hade inget bättre för oss så vi tyckte att vi lika gärna kunde hjälpa stackarn. Som tack så fick vi sitta på en kall bänk i flera timmare och höra hela hans livs historia och om hans kärleksproblem. Suck ge upp allting och leta vidare! Komsikt var iaf att jag och Sarah sa skaer som: Ja! Mmm! Okej! Jaha! precis samtidgit som om vi vart vänner i hundrå år! Haha det var väldigt roligt med tnake på attt det faktiskt inte var inövat! Efter ett tag kom vi som sagt (tack och lov) iväg... På väg på Vibe och Sarahs vän så stötte vi på en söt liten Erik i rosa slips. Fortsatte sen till Vibe som sagt och där var det bråk (vilket Sarah dessutom utlovat *haha*) och efter att jag fått låna ett par vantar och värmt mina frusna fingrar så fortsatte vi mot 7eleven där muffins och varm choklad vänta innan vi sedan fortsatte hem till Sarah. Vid tunnelbanan så var det även 2 tjejer i min(vår) som satt och prata. När den ena fick syn på mig pekade hon och viskade (lite högt) Sofi Farhman. Vilket ledde till att den andra tjejen sprang och hämtade sin tredje vän som vra på väg någonstans. Haha! Komsikt med tanke på att det inte finns någon som helst likhet mellan oss två. Men bör kanske tilläggas att flickorna såg ut att ha fått i sig en hel del dricka.

Kommentarer
Sötis sarah

Men kul hade vi i alla fall. Och det roliga var det här med aa, mm okej. aa.. :P haha

Jag ska inte ens hälsa om jag ser han igen!§

2008-03-01 @ 16:55:49
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se
Sötis JoannaAmandaLo

Sofie Farhman! hahahahahaahha. :D Najs. ;D

2008-03-01 @ 17:18:11
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Malin

Sarah: Haha ja ibland är tydligen allt tajmat och skojigt! Nej vi ska sååå inte häsla på honom han var lite knäpp!

Joanni: Jag är ganska säker på att flickorna inte bara druckigt cola! Haha

2008-03-01 @ 17:22:57
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0