Från sjuklig måndag till mysig onsdag

Och jag känner mig lite dålig som inte har uppdaterat.

Igår var en dag som jag helst gärna bara vill glömma! Tvingade mig upp (trots att mamma flera gånger sa: Men Malin du mår ju faktiskt inge bra!) och åkte till skolan för att skriva prov. För att kortfattat berätta hur det gick kan jag ju säga följande: Jag hatar Fröken Lärare och jag hatar Harry potter (vilket var vad vi hade prov på)!

Efter provet var det bara att åka raka vägen hem till min säng... eller raka och raka vägen var väl kanske att ta i, jag och Sainey (som också är sjuk, men som precis som jag bara var där för provet) tog en liten omväg förbi Donken. Dock fick vi vänta i typ 10 min innan vi kunde beställa, för frukosten slutar dem inte servera förrens kl 10.00. Haha! Två sjuka och pommes frites sugna tjejer on the way, haha! Åt iaf våran mat på tåget medans vi diskuterade sjuksymptom.. väldigt intressant, eller inte Haha! Resten av dagen användes till att sova, de vill säga fram tills Gossip Girl började.

Idag har vart en lååång dag.. eller iaf om man jämför med de tidigare dagarna. Var i skolan gick på min lektion (japp hade idag bara en lektion) och efter den satt vi kvar och skrev på svenskan. Efter detta så begav jag och Sarah oss till Götgatan där panikshopping och möte med filmpersonerna ägde rum. Sarah var jätte duktigt och jag var sjuktgrym vad de gällde styling sidan, haha! Efter det så tog jag, Sarah och Matilda en liten fika. Berätta om min kommande tjejmiddag (med Peter såklart) och dem tyckte att de skulle vara roligt med ett tema.. Så nu håller vi på och planerar lite om vad vi ska ha för tema. Ska bli så välbehövlig och trevlig kväll!

Ska och vara shopping råd åt lilla lilla syster Anna!

Pusselipuss

Kommentarer
Sötis sarah

jättejättejätte mysigt :D

2008-03-12 @ 19:02:52
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se
Sötis Isabelle

Haha Harry Potter prov.. Jag skulle äga! x'D

Ska du också ha tjejmiddag? Kanske kan vi slå ihop dem? Får Jakan-hemmet för mig självt för en gångs skull. :]

2008-03-12 @ 21:54:12

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0