Dagen som just tagit slut...

... har, förutom att bli chokad över frökens hemliga sida, bestått av att sova (sjukt skönt) och plugga. Imorgon är det viktig svenska redovisning och viktigt italienska prov. Svenskan är jag ganska säker på att vi kommer klara galant, jag har ju suttit hela himla dagen och kämpat med att skriva om barns förmåga att anväda frågor, haha! Italienska känns väldigt osäker. Kommer behöva sitta hela provet och be hubert att anstränga sig så mkt som möjligt. Ska öva lite på glosorna nu innan jag går och lägger mig, grammatik reglerna får jag ta imorgon på tåget.

Alltså frökens dubbelliv är inte så spännande (så bli inte bevikna oscar och viktor) men jag blev chokad och väldigt förvånad. Har aldrig riktigt tänkt på att fröknar kan ha mål utanför skolan...

Puss

Kommentarer
Sötis -

jag tror de flesta inte tänker på att människor som jobbar på skola har ett eget liv utanför arbetet... det är egendomligt. dom är ju som vem som helst.

2008-03-13 @ 21:46:42
Sötis Iss

Jag vet faktiskt inte exakt när vi åker, men okej.

2008-03-14 @ 13:33:48
Besök mig på min hemsida: http://juncti0n.blogg.se
Sötis petööör

fattar inte vad du menar med fröken-grejen

2008-03-14 @ 22:05:30
Besök mig på min hemsida: http://pettsonpeppe.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0