Dagarna av trötthet...

... Tycks aldrig ta slut! Jag är däremot helt slut ska ni veta! Känner mig trött som bara den, skulle inte vara helt fel med typ 12 timmar ostörd sömn... Sömn med massviss av dunntäcke och kuddar i överflöd! *Åh varför har jag bara 1 dunntäcke och 2 kuddar??*  Idag är det tänkt att jag ska hålla mig vaken iaf genom Gossip Girl. Det programmet är ju så mysigt, men samtidigt har ju jag väldigt lätt för att älska tv-programm, så det gills kanske inte?

Min dag hitills har bestått av att gå i skolan där prov väntade. Först så gjordes de engelska nationella provet i tal... gick väl sisådär. Jag hade hoppats att det skulle gå bättre, men finns inte mkt att göra när ens engelska gramtik suger. Efter det provet så vart det matte prov.. och det om möjligt gick ännu värre! Om jag har tur (får full poäng på frågor som jag inte gjorde fullständigt) så får jag precis G... Inte som jag skulle satsa på, men man kan ju hoppas in i det sista. Efter det var det Kemilektion och va kan jag säga mer än: JAG HAR INSÄTT ATT JAG ÄR VÄRLDENS STÖRSTA KEMINÖRD (OM MAN BORTSER FRÅN FRÖKEN SOM ÄR, OM MÖJLIGT ÄNNU MER KEMINÖRDIG). Haha, jag är så himla nördig, men det är ju så intressant att det inte går att vara annat, ehe. Italienska stod även det på schemat och det ska bli så (tänkte slänga in ett pittoreskt adjektiv/adverb.. men jag kommer ta mig tusan inte på ett enda) härligt att åka till Italien flickor!!! Vi kommer ha ett antal superduper dagar tillsammans, med en massa shopping och god mat.

Efter skolan så var det shopping med Sainey och Lovisa. Då Sainey skulle ha stora, pluffsiga, långa benvärmare i svart fick jag snilleblixten (ja efter ett tag så slog det iaf mig) att det troligtvis fanns exakt sådana benvärmare på danshopen på Gamla Brogatan. Så vi går in där och allt ät lite lagom stelt och härligt, vilket vi livar upp med att skratta åt alla klänningar osv. Iaf så bestämmer sig Sainey efter en massa övertalning (hon anser att jag hade fel om fluffigheten, jag ha fel liksom; skulle inte tro det?) så prövar hon dem och kommer fram till att dom faktisk passa riktigt bra så hon går till kassan och Lovisa börjar kolla på pytteyttesmå skor och tappar självklart den i golvet. Detta leder till att hon i kassan mumlar lite försiktigt: De gör inget. Varav jag skriker ut: Jo bend over bitch!... Shiet så får man ju inte säga här!  Efter detta störtar vi ut ur affären och jag håller på att dö av fniss! Men som sagt självklart så kommer jag alltid göra bort mig oavsätt situation. Haha

Kommentarer
Sötis sarah

haha sötnosar då!

2008-03-18 @ 21:22:57
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0