Åh sen var det helg igen

Denna vecka har gått himlans snabbt! Känns som om jag inte riktigt hunnit med...

Idag så fick jag en hel del goda nyheter... Dels så fick jag VG + på min italienska (vilket jag kände att jag behövde) sen fick jag reda på att Italien resan vecka 15 blir av.. och inte nog med det utan skolan betalar nästan allt dessutom (flyg, hotell, frukost, lunch och resor i italien).. inte helt fel! McDonalds ringde dessutom och mitt första jobbtillfälle blir på onsdag (kommer dock missa första halvtimmen av träningen då, så det är ju lite tråkigt).

Kan även berätta att min röst är på väg att försvinna (tror att den satsar på att ta semester). Suck låter just nu som om jag rökt i antal år och har jag otur så kommer det låta som om jag rökt i 100 år imorgon och på söndag kommer jag isf vara utan röst... Hoppas inte på att något av detta kommer hända!

Har inte så mkt mer att berätta just nu.. så ha de så bra!

Puss



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2002773.ab



Det har kanske verkat som om jag vart på ganska retligt humör den senaste tiden... vilket inte har vart meningen. Men det är svårt att vara nått annat när ni hela tiden på ett aller annat sätt kommenterar varje sak jag gör... ja jag är klumpig, ja jag är mindre smart, ja jag säger väldigt ofta fel saker, ja jag är ett inte perfekt. Men snälla låt mig ibland få slippa höra om allt som jag gör fel?


Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

MEN TJOCKIS! Du måste ju träna. Nu kommer du få göra alla straffrundor. Muhaha. Dumma du. :(

2008-03-07 @ 19:18:18
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0