Minipause och hej då!

Jag känner mig inte i form, känner mig inte alls som mig själv. Känner mig inte behövd heller så jag ska som min mamma uttrycker det "ta en minipause från verkligheten". Ska alltså hålla mig borta från vardagen i en dag, miniminipause rättare sagt, hihi.

Imorgon kommer jag att först ha frukost date med Elli, sen ska vi fixa naglarna och så att vi blir supersnygga. Sedan är det planerat för lunch date med Iza. Det var länge sedan så det blir nog väldigt trevligt. Efter det så ska jag shoppa med min lilla mamma. Ska inte tänka på varken skola, jobb eller annat som endå bara för mig att må dåligt just nu. Kommer troligen inte heller att svara i luren om det ringer... Kommer nog att sätta den på ljudlös och lägga den i någon vrå redan ikväll, så vet ni att jag faktiskt inte svarar av anledning och inte av virrighet som det brukar bero på.

Sedan skulle jag vilja säga att jag älskar att blogga. Bloggandet har varit som chocklad för mig. jag har alltså blivit på bra humör så fort jag skrivit av mig.. även om jag så bara skrivit några rader. Men tyvärr så blir jag inte längre så lycklig. Numer kan jag inte ventilera min problem här utan att jag känner dåligt samvete. Jag kan inte längre skriva precis vad jag vill utan att jag kanske trampar någon på fötterna. Så jag har bestämt mig för att säga Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Sötis Mickan

Tror jag såg dig på gina inne i stan i fredags, är det möjligt?

2008-06-03 @ 14:42:46
Besök mig på min hemsida: http://snevrez.blogg.se/
Sötis Anna som du saknar så mycket :D

Gå in på finanina.blogg.se, hon har länkat. Jga kan inte sånt haha :) Puss!

2008-07-18 @ 23:46:08
Besök mig på min hemsida: http://kortochgott.blogg.se/
Sötis JoannaAmandaLo

svar: jaaaa. :D I'm finally at home! PUSS

2008-07-20 @ 10:36:48
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0