Veckan fortsätter...

Känner mig relativt duktigt denna vecka!

Igår så började dagen (som de flesta andra dagar) med skola, fast de va bara en lektion. Kemi från kl 8 till kl 10, inte allt för farligt, eller? Hihi! Efter de så satt jag och Sainey dock kvar ett tag för att plugga på vårat hemma-fysik-prov. Vi orkade göra 7 av de 10 g-frågorna... så nu ska vi bara göra resten (eller rättare sagt Sainey har redan gjort dem så jag tänker skriv av henne). Efter att vi fixat med de så åkte vi hem hit och åt, kolla på fotbollstabbar osv. Sen lite senare så begav jag mig till Tommie och Joanna för att sedan gå på Volleyboll med Joanna. Det var jättekul och de kändes bra att börja igen, eller va man nu ska säga.

Idag har jag vaknat försent och missa tåget... Kom cirka 10 min sent.. vilket dock inte gjorde nått med tanke på att Herr Lärare var cirka 11 min sen, haha! Lektionen, som skulle vart min första i CAD, blev bara 20 min då skolan glömt att installera programmet på datorerna. Efter de 20 min av presentation av kursen så blev det till att sitta och prata med Oscar och Joseph. Fick Joseph att börja blogga... Har inte adressen just här och nu, men klicka in bland Oscars kontaker så hittar ni Josephs blogg. Efter en trevlig stund med dem så blev det till att gå på Geografin. Den kursen känns verkligen som ett bra val, som en kurs som passar mig helt enkelt. Efter de så blev det till att sitta och vänta på bättre tider. Var ganska trevligt endå, hann vara social med en hel del personer innan Joanna kom till Odenplan och vi gick och solade. Efter att jag fått en snygg röd färg (om ni kommer ihåg när Sussi för sisådär ett år sedan när hon och Joanna sola så kan ni lätt se den härliga färgen framför er) så gick vi till Sats där ett Core Puls väntade. Fast de var inte så bra som jag hoppats på, men nu har jag iaf provat. Hade trott att de skulle vara ännu mer magträning liksom.

Nej men nu ska jag gå och lägga mig... Jag så trött!

Puss och sov gott!

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Usch för core!

2008-01-31 @ 21:43:33
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Malin

Jag testade Core förut men det var inte heller ngt för mig tyvärr!

2008-01-31 @ 23:06:31
Besök mig på min hemsida: http://malinjansson.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0