Stressad, trött och orange

Har vart en stressig vecka.. vilket märkts på mitt humör. Dock har detta bara min familj fått erfara.. Usch jag är så taskig mot dem när jag är trött, stressad, hungrig osv. Veckan har bestått av en massa plugg hit och dit.
 
I måndags så var de matte prov, det var kemiredovisning och en lång tråkigt historialektion med diskusion. Efter skolan så var de hjälmshopping (eller egentligen pre-hjälshopping) med Sussi och Pål.

Tisdagen bestod av skola i massor (så klart). Först var de engelska, följt av matte... sen vart de håla med pluggande av trafikuppstats. Sen var de dags för italiano och sedan lite trafik. Och efter skolan så vart de ännu lite pluggande, av kemilabbrapport. När Hedvig och Joannas data började ha slut på batteri så åkte vi hem till mig för att packa ihop lite kläder och sen åka vidare till Joanna. Hemma hos Joanna var Joanna duktig och lagade mat medans jag lekte med hennes katt... Jag är snäll som hjälper till ;) Efter romantiskt middag för två så blev det till att plugga Fysik. Gick över förvänatan bra, så de var ju inte helt fel. Efter intensiv pluggiskväll så somnade vi till slut.. inte helt fel att sova brevid någon igen >.< De är ensamt i min säng ju ;)

Idag har skolan bara bestått av en lektion.. fysik och de med omprov... kändes ganska bra. Efter skolan så åkte vi (jag, emma och joanna) och kollade på jacka åt Emma.. den var jättesnygg, jag tycker du gjorde ett bra val. Efter tidsfördrivning så bar de av mot Enskede där Tinas skola ligger. Jag är nu officielt ett projektarbete... eller iaf mitt hår. Hon har nu avfärgat de och lagt i en första omgång blekning. På fredag är de dags igen att bleka. Just nu är håret i behov av mössa.. så de blir mössfrisyr fram tills dess. I övrigt så att jag är Tinas projektarbete betyder: Tina ska bleka mitt går till näst intill vitt (om det går vill säga.. om jag inte har haft i för mkt rött pigment *oops*) sen ska hon skapa en drastiskt frisyr (hon är inne på undercuts.. måste få henne att tänka på annat) och dels så ska hon troligtvis ha i förläggning (kommer dock få betala håret själv.. men vadå 500 kr för förlägning och dit sytt av folk som verkligen vet vad dem gör, varför tacka nej?) som hon sedan ska tuppera så att jag blir ett vitt litet moln.. >.< När projektarbete sedan är klart så kommer håret att få en naturligare färg som honungs eller champangeblont *wiie* Så jag är nöjd och glad... Dock kommer inpackning att överanvändas den nämaste perioden om jag inte ska bli swintos nya ansikte >.<

Ska gå coh lägga mig nu... kan behövas.. känner mig lite trött ^^

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0