Stress och jäkt

Men jag måste endå slänga in ett blogg inlägg... Jag har faktikst behärskat mig nu i typ 4 timmar framför datan utan att blogga/kolla på bloggar. Detta känns omäsnkligt, ska ni allt veta! Anledningen till denna självberhärskning har iaf varit pluggande (vilket jag bör och ska forsätta med så fort jag är klar här). Jag har sen jag kom hem skrivit in italienska glosor och början av engelska glosor.. så att jag kan öva på dessa en massa. Ska även hinna med att tvätta (var precis i tvättstugan och startade, trots att de är tråkigt... >.<)  och sen så ska jag hinna med att  städa + skriva historia uppgift + skriva in allt i min nya kärlek (ja jag syftar på min kalender... de var bara att handla en ny, för jag klarar mig inte utan). Men de känns inte som om allt detta kommer hinnas med i kväll.. attsingen åsså!

Tidigare idag så var jag såklart i skolan, jag är faktiskt glad över mitt schema. Jag vet att vissa va er tycker att mitt schema är för fullt medan vissa anser att de är underbart. Mén jag är bara helt nöjd, slutar senast 14, de andra dagarna slutar jag runt 12 lite tidigare eller lite semare, men de känns endå bra med ett så jämnt schema ^^ Dessutom är jag nöjd eftersom att jag inte kommer behöva läsa sjukt många kurser i 3:an sen. Utan de hela blir jämt och bra ^^ Efter skolan så vart de iaf lite shopping med Sussi, vilket resulterade i ny kärlek (pratar fortfarnde om min image41kalender och inget annat ;D ) samt ett nytt puder då jag även lyckades tappa bort de. Sen bar de av hemåt och här har jag suttit ett bra tag nu..

Veckan känns väldigt full bokad.. men men
Tisdag: Skola (med 2 stycken prov), jobbinterjuv, träna och ev stå på öppet hus för cyber
Onsdag: Skola, till Tina och färga hår en sista gång, handla löshår, träna Volleyboll, plugga (?)
Torsdag: Skola, träna, göra fysik hemmaprovet
Fredag: Skola, till Tina och sätta in löshår + klippa mig, something fun(?)



Nej nu msåte jag verkligen fortsätta.. fast här är en härlig bild från Åre :) *Lite snö de kom under natten va?*



Puss

Kommentarer
Sötis Anna

Utmaning i min blogg till dig ;) puss"

2008-01-29 @ 19:38:19
Besök mig på min hemsida: http://kortochgott.blogg.se
Sötis Isabelle

Hey.. hittar du någon lucka i nya kärleken så säg gärna till för inte kan vi hålla på och inte träffas på det här viset. Dumsnut! ^^

2008-01-29 @ 19:39:40
Besök mig på min hemsida: http://juncti0n.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0