Smärta

*Ja jag är en mes*

Jag har så ont i mitt lilla knä.. inte kul alls. Känns som om de ska dö eller nått (ja knän kan dö.. har ni hört talas om det?). De finns två troliga orsaker till denna nästintill outhärdliga smärta. Antingen så beror de på att jag tidigare idag fick en allergichock (har ingen aning om vad jag är allergisk mot.. men jag får allergichockar då och då) och tidigare när jag fått allergichockar så har följden ofast vart just ont i leder... Hmm borde kanske nämnt att de var knäleden som gjorde ont?.. Haha aja. Den andra troliga orsaken till smärtan är att jag kan ha trampat fel när jag var och träna tidigare idag.. Hmhm.. aja ont gör det iaf!

Kom just hem från Julia.. eller just och just.. för ett tag sedan. Ledsen att jag inte var på bästa sociala humör.. Men jag är så trött! Haha.

Puss, nu ska jag gå och klaga på att jag har så ont för de som är hemma *hihi jag kräver medlidande*

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0