Så har morgonen blivit kväll

Ännu en dag har gått... och den har vart väldigt skön. Känner äntligen att jag kan börja slappna av, vilket inte är helt fel efter först en period av uttråkning och sen en period med ofantlig stress. Dagen har bestått av att först gå i skolan. Men de var inte så där jobbigt som jag faktiskt tyckt att det vart nu under en period. Jag kontrollfreaket har återfått kontroll :) Efter skolan så skulle jag ev ha jobbat, men dem behövde inte mig... Så jag såg möjligheten i att åka hem till Sainey och va med henne... väldigt trevligt. Var länge sedan. Vi handlade chokladcookies... åkte hem till Sainey och vandrade sedan till tjockisfällan Donken. Där satt vi och åt och prata... mysigt trots himlans kalorisamvete >.< Sen vart de till att gå hem till Sainey där vi fastna framför datan och kolla igenom bilder, filmer osv. Hade en jättetrevlig eftermiddag, vilket jag om jag själv får bestämma var värd. Åkte hem vid 18 tiden... Hamna framför datan.. och har suttit och försökt fixa med datan som krånglat pga jäkla virusprtogram.. vilket ledde till pinsamt när jag livechatta med Norton Support

image33

haha jag hitta inte ens KÖR knappen >.<

Har efter de hunnit klippa till ett par jeans shorts samt skrivit på trafikuppstats.

Nej nu måste jag koncentrera mig om jag ska bli klar innan midnatt ;)

Puss

Kommentarer
Sötis Conny

Trillade in här lite av att trycka mig framåt och såg efter ett tag att du har bytt ut "kommentar" knappen till en desto mer söt en. Hur gör man det? Ser ju hur gulligt som helst :)

2008-01-18 @ 20:59:43
Besök mig på min hemsida: http://connyekstrom.blogg.se
Sötis Conny

Hihhi tack! Din är också väldigt fin! :)

Ååh tack! Nu fixade jag lite :) Ingen markant skillnad men alltid nåt :)

Tack för hjälpen!

2008-01-19 @ 16:49:15
Besök mig på min hemsida: http://connyekstrom.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0