Planderad

Känner mig lugn och trygg nu när jag har en kalender.

Idag var veckans värsta dag aktivitets mässigt, men de gick ganska bra. Jag har:
- klarat av två prov (eller iaf gjort dem)
- vart på jobbinterjuv, och den kändes bra. Hoppas på att få jobbet.. även om de "bara" är på Donken 
- tränat på Sats, sprang idag 2,5 km på en kvart + att jag gick.. men jag var vungen att stanna mitt i, så jag vet inte hur lång jag gick.
-  Ätait  pastasallad med Marta 
-  stått på öppet hus för Cybergymnasiet.

Just nu har de cirkulerat en massa träningstankar.. . Jag vill bli vältänad igen, men de kommer ju ta ett tag. Varje gång jag får dessa tankar så tar jag ut mig för mkt vilket betyder att jag dödar min kropp långsamt i sisådär 2 veckor för att sedan äta ett paket cookies medans jag ligger och är sjuk. Vill undvika de framöver... Men med tanke på mitt braiga schema så kommer jag faktiskt kunna träna på bra pass framöver. Har tänkt få in Body Pump på måndagar, Yoga/idrottslektion (beroende på vecka) på onsdagar, core puls på torsdagar och sen hade jag tänkt springa minst en dag till i veckan... Undra när bara. Kanske innan eller antingen Body Pump eller Core eftersom att jag ändå inte gör nått då? Aja får se hur de blir, men jag ska bli vältränad och den här gången tänker jag inte bli sjuk. 

Puss och god natt  

Kommentarer
Sötis Tjoscar!

Okej, men då tar jag med mig två musköter till skolan imorrn så möts vi rygg mot rygg vid klockan tolvhundra utanför skolan du och ajg malin, och sen ser vi vem som ffr står upp efter tio steg och en vändning :)

nemen, skojar bara. Aaaaaaha! En blogg utmaning! men jag vet inte hur man gör (A) sätter man in namn på några av sina vänner bara och skriver som de blir? :P

2008-01-30 @ 23:17:46
Besök mig på min hemsida: http://ljudetavmig.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0