Personalfest # 2

De på julgalan vet verkligen hur man ska belöna sig när man har jobbat hårt, idag var jag på personalfest # 2. Den första var samma kväll som s k snapskvällen.


Iaf personalfesten denna gång ägde rum på Stureplan och Blue Moon Bar. De hela började kl 20.00 och slutade dock för alla under 18 vid 23.00, Attans att jag inte har fyllt år! Väl där så bjöds vi på mat, bestående av tacobuffé samt dricka. Baren var fri fram tills kl 23 (de vill säga om man var över 18 år. Fick träffa min kära Carro igen. Jag gillar den tjejen, hon är väldigt trevlig... Hennes vän Ida är också trevlig. Sen fick jag träffa julgale Ida + tjejerna igen.. och även dem är väldigt trevlig. Sen var de ju också en väldigt bartendig bartender där också *hihi*. Han presenterade mig som: min jätteduktiga barnissa, för sina vänner *bara jag som la märke till ordet min i meningen??* Seriöst om jag hade kämpat lite, lite till så kanske nått roligt hänt ;)  *mwihihi*


Annat roligt roligt från kvällen:
- Alla hovmästare var med i danstävling.. och han som hade hand om sektion E/D, där jag jobba, strippa för att vinna.. Haha typ lätt roligaste jag sätt på länge
- Precis när jag ska gå så slängre Ida ur sig: Nej men vilka stora bröst du har! Vad har du för storlek? 
- Ida sa att Stella hade epelepsi (eller hur de nu stavas) för att hon skulle få stanna på festen, trotts att hon var under 18 

Nej nu måste jag sova. Imorgon är de upp tidigt som gäller, då jag ska träna med Joanna kl 8.30 på Sats Sundbyberg. Efter de blir de hem och sova igen för att orka med att vara social med Julia. Ska ta en fika med "min 93:a" då hon hade en massa nyheter att berätta. Efter de så blir de till att åka hem och packa inför Åre... Eftersom att jag inte gjort de ännu av någon anledning.



Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0