Omväxling

Hejsan!

Sitter och är ganska nöjd med den nya bloggdesignen. Känns bra liksom med lite förnyning. Jag hade total tröttnat på den andra. Men nu är allt nytt och mysigt, precis som jag vill ha de. Dock kommer jag byta ut profilbilden så fort jag hittat/tagit en bättre.. men den får duga så länge. Om ni hittar något litet fel eller så så får ni säga till så att jag kan rätta till de.

I övrigt så har jag hitills idag hunnit träna med Joanna.. Vi besökte återigen sats och deras löpband. Idag blev det inte riktigt 3,8 km.. utan bara 3,79 km *haha* Efter sats så åkte jag hem och tog en lååång dusch och efter de så har jag bara suttit här framför datan... Nu så ska jag ta och klä på mig.. ja jag har bara suttit i mysbyxor och tröja.. och sen så ska jag ta tåget till Julia. Så jag måste skynda mig!

Pusshaj

Kommentarer
Sötis Anna

Jag vet, det ska bli så himla mysigt! Jag vill bara gå runt i vårkläder och dricka kaffe och äta pasta hela dagarna ;)Och spana på killar såklart haha :) Attans, det glömde jag bort! Förlåter du mig?

2008-01-21 @ 15:20:21
Besök mig på min hemsida: http://kortochgott.blogg.se
Sötis Isabelle

Hey.. Tror inte jag hinner imorgon. Onsdag el torsdag? :]

2008-01-21 @ 15:21:10

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0