Min första bloggutmaning

Fick den just av Anna, kul med en utmannig

1. Joanna
2. Elli
3. Tina
4. Linnéa
5. Victor
6. Sussi
7. Lilli
8. Emma J
9. Oscar
10. Sainey
11. Martra
12. Peter
13. Lovisa
14. Sarah A
15. Sarah
16. Anna A

- Har du pussat nummer 7?
Hmm... bra fråga. Inte vad jag kan komma på

- Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 9?
Mattelektioner då jag skolkat från Sainey... Haha!

- När ska du träffa nummer 4?
Ja du, så fort jag får tid så tänker jag leka med henne.

- Är nummer 6 söt?
Klart att lilla Sussi är söt

- Vilket var ditt första intryck av nummer 16?
Va var mitt första intryck av lilla, lilla syster. Tror bestämt att jag var sur över att hon fick så mkt uppmärksamhet.  

- Hur träffade du nummer 3?
Ja du första gången vi träffades så var vi allt bra irriterade på varandra... I skolan i 7 var de.

- Gillar du nummer 10 mycket?
Klart att jag gillar Sainey, vem gör inte de?

- Har du träffat nummer 5 den senaste månaden?
Klart att jag har träffat Victor :)  vi går ju i samma klass

- När såg du nummer 12 sist?
I skolan tidigare idag

- Har du varit i nummer 1 hus?
Javisst har jag vart i pippihuset, hihi!

- När är nästa gång du ska träffa nummer 15?
Troligtvis så kommer jag träffa henne i skolan imorgon.

- Är du nära vän med nummer 8?
Ja de kan man väl säga :)

- Har du gått på bio med nummer 14?
Nej...

- Skulle du kunna gå ut med nummer 13?
Självklart skulle jag kunna gå ut med Lovisa ;) (fast hon får inte vara min date :O jag är ju på jakt efter en pojke ju)

- Vad pratar du och nummer 4 ofta om?
Underkläder, bloggdesign och i stort sätt allt annat där emellan

- Skulle du kunna ge nummer 16 en kram?
Ja klart jag skulle kunna

- Hur är vänskapen mellan nummer 6 och 7?
Dom har aldrig träffast... så varken dålig eller bra

- Vad är det bästa med nummer 1?
Att hon är min underbara vän... De är så mysigt att kunna prata, träna, fika osv med henne :)

- Hur länge har du kännt nummer 12?
Sen jag började i teknikklassen för ganska precis ett år sedan.

- Har nummer 5 ett förhållande?
Ja det har han.

- Har du velat slå nummer 14 i ansiktet?
Nej inte skulle jag väl kunna slå lilla volleyboll Sarah??

- Hur träffade du nummer 11?
I skolan träffades vi

- Vad är nummer 2 favoritmat?
Ja du de var en klurig en!

- Vem av alla är roligast?
Alltså alla är ju roliga på olika sätt, så de var en klurig en

- Vem är tystast?
Hmm de blir nog Emma... De flesta andra är riktiga pratmånsar

- Hur träffade du nummer 6?
Även de var i skolan.. värst va jag träffat alla i skolan

- Vad skulle du göra ifall du aldrig träffat nummer 8?
Jag skulle ha fått för lite kramar helt enkelt

- Vad skulle du göra ifall nummer 6 och 9 började dejta?
Haha det var en rolig tanke.. Men jag skulle nog inte göra ngt speciellt :) De skulle ju trotts allt inte vart en yngre då Sussi >.<

Jag utmanar Emma, Oscar, Sarah och Isabelle

Kommentarer
Sötis Tommie

Tack malin, jag känner mig kränkt. Jag som verkligen hoppades att se mitt namn här : /

2008-01-31 @ 04:45:03
Sötis Malin

Sorry Tommie ;( Men jag lovar du får helt klart vara med på nästa lista (om de blir någon ^^)

Puss

2008-01-31 @ 08:46:20
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se
Sötis Malin

Tommie jag är inte heller med så vi kan vara utanför tsm!

2008-01-31 @ 14:42:42
Besök mig på min hemsida: http://malinjansson.blogg.se
Sötis Malin

Åh.. varför missade jag allihopa?? Sorry!

Puss

2008-01-31 @ 18:53:00
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0