Löördag

Kära Blogg (ja jag är inspirerad av dagboker igen)!

De här två dagarna har vart väldigt mysiga och trevliga till viss del. Fredagen bestod av skola, med träning på hålan. Jag och Joanna var jätteduktiga och sprang. Jag motionerade 3,8 km (alltså jag kan ju inte säga att jag sprnag allt, för vi gick de första 15 min... så jag gick/sprang 3,8 km). Låter kanske inte så mkt, men för mig är det de :) Efter skolan så begav jag mig mot enskede för att bli av med mössan, med andra ord få håret fixat. Väl där så blekte Tina åter igen håret, vilket vi konstaterade var den sista, för efter detta så kommer de gå av, tråkigt nog. Vi hann inte med de denna gång, men vi ska även göra en nyansering på håret, med andra ord de kommer inte bli ljusare, men de kommer få en annan nyans... en mer silvrig nyans istället för denna gula. När vi var klara så begav vi oss hemåt, med mellan stopp i spånga. Väl hemma så åt vi och byte kläde rlite grann för att sedan ta tåget till staden och möta Sussi. På centralen hörs David skrika; Kolla ett vandrande påskägg! Haha, ja de var mitt hår han syfta på >.< Sen så vart de Bromma där de var, fest... Men när de kom en buss med sisådär 20 st första-fyllan-fjortisar i 14/15 års åldern då gav jag och Tina upp så vi åkte hem till henne. Hos henne så åt vi lite och kolla på tv... de vill säga tills jag somna och armbågade ut Tina ur sängen ;) Kvällen i stort var väldigt mysig (minus festen som bara kändes som bortkastad tid).

Idag har jag vaknat hos Tina, åkt hem och pratat med Joanna i telefon ett bra tag. Skrivit på trafikuppsatsen, de sista sista, så att vi kunde skicka in den. Sen så kom Sussi och plugga kemi och så åt vi lunch ^^ Har även tänkt en massa på bloggdesign.. De med tanke på att de var vad jag och Joanna prata om, dels pga att jag äntligen har möjlighet att kunna fixa de bilder jag vill, dels pga kommentarerna från Conny, dels pga av Linnèa. Mkt inspiration... tror att de kan bli jättebra de här ^^

Nu ska jag gå och vara social med Morbror Mattias, Katrin och kusin Filip :) Blandade just en drink till Mattisa... Älskar att blanda drinkar, måste få mamma och pappa att köpa mer grejer som jag kan blanda hihi ^^

Ha de bra tills vi syns nästa gång!
/De vandrande påskägget


Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

hihi. köp Hpnotiq. HAHA!

2008-01-20 @ 14:10:07
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Malin

Haha kanske de kanske ^^

2008-01-20 @ 14:41:51
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0