Liten rubrik

Sitter och kollar på Victoria Secrets Fashionshow... Någon mer en jag som blir sugen på att shoppa underkläder? :) Är positivt förvånad av att modellerna inte är sjuktsmala, utan snyggt smala. Man blir lite inspierard att komma iform :)

Har shoppat lite idag... visserligen över internet, men endå! Har handlat från HM och allt kommer troligtvis under vecka 3 eller 4 ^^
 Blus/skjorta/klänning    
Snyggt linne till sommaren sen :)
 Haha ja jag är tokförtjust i spetsisar i annorlunda färger

Igår när jag lekte med Linnéa (varför säger vi alltid leka? Haha) så tog vi dels en skön lång promenad. Promenader för en verkligen att bli pigg och glad. Efter promenaden så satt vi alla fall här hemma och prata om att fixa om desigen på min blogg (Linnéa är knäpp barn och går på datalinje). Så snart när vi fixat så kommer de bli jättesnyggt här.. *åh längtar*

Nej nu ska jag kolla vidare :)

Puss

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Jag hat-älskar att kolla på de modellerna, för de är så förbannat snygga! haha! Snygg skjorta förresten, verkligen!! :) Puss vännen!

2008-01-06 @ 23:29:15
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Malin

Jag vet känner de samma. Alltså dem har ju verkligen så snygga vill-ha kroppar... Men sånt kan man tyvärr bara drömma om ;( Vill säga om man inte har lust att ge upp allt vad godmat och fritid utanför yogastudion heter...
Jag tyckte att den var jättegullig ^^ Hoppas att den är snygg irl åsså :)

Puss

2008-01-07 @ 19:47:13
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0