Lite av min inspiration

Tänkte dela med mig av lite bilder som jag har hämtat inspiration från när jag plockat fram de som ska bli min nya design här... de vill säga när jag har fixat den perfekta bilden! Nu är jag blond vilket betyder att de enda som krävs nu är att jag tar bilden, de är inte svårare en så :)


image34Ramen är helt underbar och kommer finnas med i designen
image35 Färgerna är de samma som kommer återfinnas

image36 Stilen som jag vill ha i bloggen
image37Någon mer än jag som anser att denna lilla diamant är helt underbar?? Jag älskar den.. så klart att den är med och inspirerar :)

Kommentarer
Sötis Emma

ser fram emot att få se resultatet sötis : )

2008-01-20 @ 23:14:33
Besök mig på min hemsida: http://emmisjohansson.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0