huvudvärk!!

Mitt huvud värker så! De är fruktansvärt... jag har bara haft huvudvärk en gång tidigare (har tck och lov vart befriad från detta fenomen.. på nått konstigt sätt). Men nu är det inte kul, det gör så ont... Som om de skulle sprängas snart. Näe jag skiter i allt. Trafik och Kemi kan lika gärna dö ut eller nått vad mig beträffar just nu. *De här är läskigt.. jag skakar ju*

I övrigt har dagen vart ganska bra... Vi var på Kvarnholmen (vilket betyder kemi, fysik och idrott). Kemin var ganska förvirrande... de var ju hur svårt som helst att späda syror. Särkillt med tanke på att Läraren sa: Använd skyddsglasögon och tänk på att om man gör fel så kan de bli en liten explotion... Verkligen vad man vlle höra för att våga prova. Efter kemin så var de iaf idrott... inget spec. Efter idrotten så var ed fysik. Vilket brukar få en vilja dö... jag hatar den, jag är så glad att de bara är 1 lektion kvar innan de är slut för alltid! Men dagens lektion var ganska bra, inte allt för mkt räkna och sen så var de väldigt skönt på lektionen tills att vissa kom till lektion. Blööö jag hatar verkligen människan.

Haha ja klassen är lite annorlunda:
Historia läraren: Vad är Sveriges främsta tillgång idag?
Andreas: Blondiner
Hmm... nej jag tror inte det..?

Fysik läraren: Vad betyder de att en varmkropp värmer upp en kallkropp?
Erik: Att jag ger värme till en oskyldig fortis?
Haha... ooookej..?


Ska gå och lägga mig nu... innan huvet verkligen sprängs... skulle inte va så kul >.<

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0