Hemma igen :)

Har haft ett antal mysiga dagar med tjejerna i Åre. Det har vart sjukt mycket snö... det var underbart ^^ Jag älskar snö, det är så mysigt. Mer om resan + bilder senare.

Sitter och har just tar igen allt missat bland bloggar osv. Kollar dessutom på filmen Allt en tjej vill ha på 3:an. Kollar även lite på ansiktsbehandlingar.. för jag känner att min hy allt är värd en nystart. Har hittat en som jag jag funderar på att boka in mig på:
Klassiks Ansiktsmassage (45 min)
Rengöring, massage, mask, dagkräm
Den behandlingen skulle kosta 180 kr på ElisbethSkolan, en skönhetskola i Sthlm. Aja får ta och boka in de så snart jag har nått att boka in de i >.<

I övrigt så cirkulerar en hel del tankar och funderingar om mitt hår. Vet inte om så mkt av de kommer överleva ;( känns väldigt uttorkat... Hade iofs inte räknat med annat efter denna elaka behandling. Så blir nog till att klippa av någon decimter på onsdag och sedan sätta in förlägning på fredag.. låter som en bra idé eller va tror ni?

Nej nu ska jag koncentrera mig på filmen och sen på att sova ^^

Puss och god natt mina kära vänner :)

Kommentarer
Sötis sarah

angående håret tycker jag verkligen det, jag vet själv hur det känns att färga sönder det, men det bästa du sen kan göra för håret är att klippa av det, och då är det ju verkligen bra att det finns löshår? :) Gudsgåva till mig som inte fick något eget ;) haha!

2008-01-28 @ 16:52:13
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0