Hej då perfekta hy...

Lär ses som ett barnsligt, patetiskt, egoistiskt och onödigt inlägg... men de skiter jag i!


Min värsta mardröm har blivit sann (eller inte helt men en bit på vägen). Vet inte om ni tänkt på det, men min hy är ta mig tusan nästintill perfekt. Jag har aldrig finnar, den är oerhört jämn, jag har aldrig blämmor osv. Eller rättare sagt det var min hy tills för några dagar sedan. Nu är min hy liksom ojämn och väldigt blämmig och de gör mig deprimerad!! Jag vill ha tillbaka min perfekta hy... De var (nästan) de enda som jag älskar med min kropp ;'( De är det enda som jag får komplimanger för ju... Snälla låt mig få tillbaka den lilla lycka?

Anledningar till att min hy har försämrats:
- Jag dricker för lite vatten... eller överhuvudtaget egentligen. Detta är mammas teori. Men jag tror att den faktiskt stämmer. Om jag bara börjar dricka vatten så blir den nog bättre igen.
- Att jag använder för mkt smink som täpper igen och så. Pappas teori. Kan kanske stämma till viss del, men de tänker jag inte erkänna för honom. Men jag använder ju inte så mkt smink, eller? Aja ska kanske börja dra ner på de också... eller iaf de gånger som jag typ bara ska vara hemma ^^

Puss


Kommentarer
Sötis Malin

haha sötnos då! du verkar inte ha vart på nå vidare bra humör på senaste tiden! om det känns bättre så är det exakt samma sak här med min hy! men den kommer säkert må bättre av den friska luften i backarna i åre ;D hihi Puss sötnos!

2008-01-06 @ 01:45:43
Besök mig på min hemsida: http://malinjansson.blogg.se
Sötis JoannaAmandaLo

Varför har du smink när du är hemma bara för? :O:O:O

2008-01-06 @ 13:58:19
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0