Glömde visst lite ^^

Inte så värst viktiga saker, men endå sådant som är värt att berätta... eller skriva iaf ^^

Jag har nu börjat vägra vinterskor. Dem är så tråkiga! Visst finns de en del snygga, men lite halvt klumpiga stövlar som är för varma inomhus jämfört med ett par söta och gulliga pumps i en godisfärg! Åh alltså har sådan sommarlängtan. Hade på mig mina shorts med bara ett vitt linne igår när jag endå bara var hemma. Och de var så himla snyggt, enkelt men snyggt *åh jag älskar shorts* *åh vill ha sommar* Jag vägrar iaf vinterskor nu, ska använda andra skor alla de dagar som vädret tillåter, alltså de dagar som de inte är snöstorm och/eller minusgrader.

Sen så pratade jag lite med SYV idag (och ja jag är en mupp som redan nu planerar för livet efter gymnasiet... fast de beror ju på att jag alltid velat detta). Prata med henne om stipendium, sen jag hörde talas om att man faktiskt kunde få de (vilket var ett antal år sen >.< ) så har jag tänkt på det. Iaf så sa hon att de fanns en himlans massa stipenium och att om man bara anstränger sig och engagerar sig så kommer man kunna få ett stipendium. De skulle betyda: inget studielån! Vilket jag har hört bara blir till en stor skuld sen. Låter inte de bra??? Haha ni andra kanske inte har så stor nytta av infon men för mig är den värdefull :)

Städningen går framåt. Har hittat en massa papper som jag undrat vart de är >.< Haha... Så länge jag bara kan dölja alla dammråttor så slipper jag iaf överanstränga mig :) Om mamma hittar de små dammråttorna så kommer mamma tvinga mig att dammsuga.. Vilket suger!

Nej men puss på er!


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0