Fredag kväll...

... och det känns som en väldigt lyckad kväll. Har vart och firat kusinerna Isa och Mimmi som båda fyllt år nu i början av Januari. Mimmi fyllde 18 och Isa 9 (tror jag bestämt att de var). Vi har hunnit med en massa olika skojiga saker. Dels har vi ätit massa god mat :) ... Sen så spelade jag och Daniel (Mimmis pojkvänn) Astrid Lindgren Lotto >.< haha! Mimmi var den som ville spela men precis när vi skulle börja så försvann hon så de sluta med att jag och Daniel spela.. Han vann tyvärr ;( Haha! Sen har de hunnits med att kolla på film från när vi var små och åkte pulka... Vi var ganska roliga och knäpp på den tiden. Innan vi kollade på filmen så satt vi och prata minnen från barndomen. De minnen som kom upp handla alla om att jag och Mimmi bråkat... Haha vi har genom åren bråkat om:
- Vem som skulle få sitta längst fram på Dalahästen på Skansen. Tydligen tjurade vi hela dagen efter de >.<
- Vem som skulle få sitta på den blå stolen hos farmor
- Ang att Mimmi först låste in (av misstag) mig i en garderob. Och typ minuterna efter de så låste hon in oss både två igen >.<
- Att Mimmi gjorde så att vi åkte in i ett träd med flit med pulkan >.<

Alltså vi har haft de ganska roligt endå genom tiden, haha trots vissa små missöden ;) Efter återblicken så blev de till att spela Nintendo Wiie Bowling... Väldigt roligt med tanke på att vi verkligen blev tävlningslystan >.< Tyvärr så vann jag inte på de heller. Har nu även fått fullständig adress samt nyckel till lägenheten i Åre *wiiie* Kostnad: Att städa den ordentligt innan vi åker hem! Ska bli så himla kul!!

Tidigare idag så vart de shopping med söta Joanna. Vilket har lett till att jag är ett SLpluskort rikare samt ett par stövlar och en stor svart väskatre rikare... Samt 600 kr fattigare.. Men men sånt man får ta.

Resan till Italien med mysigaste Italienska gruppen känns nu närmare en någonsin. Den kommer verkligen bli av och de vecka 15 den 8 - 12 April. Resan blir till Pisa och "grundbudgeten" (=mat, resa, boende) ligger bara på 3000 kr. Ska bli så kul! Särkillt med tanke på att mamma kind of sagt att hon betalar (vilket inte händer så ofta i min värld ^^ )

Nej nu ska jag gå och lägga mig och se till att vara pigg och glad imorgon då städning, plugg, shopping m mamma och mysog kväll med Sussi väntar ^^

Puss

Kommentarer
Sötis Emma

va skönt, då kan jag börja med den på måndag : )

2008-01-12 @ 11:11:38
Besök mig på min hemsida: http://emmisjohansson.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0