Från :( till :) med hjälp av två nyheter

Just nu vet jag inte riktigt hur de kommer gå imorgon på provet. Jag saknar den där grejen i hjärnan som gör att man pluggar inför viktiga prov. Men de får bli som de blir, och går de åt h-vete jag då vet jag inte vad jag gör... förhoppningsvis pluggar effektivare... Fast jag har läst hela boken iaf *liar liar pants on fire... eh jag har de där sista kapitlet kvar*

Iaf fick 2 goda nyheter idag. Den ena kan dock ses som mkt tveksamt god... Men nu kategoriserar jag den som de iaf. Första nyheten: Min chef på Auto Motor frågade om jag skulle vara intresserad av att följa med till Malmö v. 13 och jobba på en bilmässa. Jag tackar inte nej. Isf kommer jag åka ner med typ morgon tåg på fredagen jobba fredag, lördag och söndag och sen åka hem. Skulle inte vara helt fel, jag älskar att få vara social (flirta) och dessutom få betalt. I love it! Andra nyheten: Platina blont här kommer jag! Ska nämnligen ställa upp som hårmodell för Tina som ska förvanlda mitt hår till ett vitt moln (eller något liknande)... Så ska dit de kommande onsdagarna i ett par veckor så att mitt hår blir riktigt vitt/platina blont. Sen till slut så ska hon då fluffa till håret och ha sig och efter de så ska hon tona de i någon "normal" blondfärg och mitt liv går vidare utan problem. Fast eftersom att jag har ganska mkt röda toner i just nu så kommer håret definitivt att bli oranget i en period... vilket inte kommer vara lika kul. Men men mössa eller hatt på i någon/ra veckor får duga.

Känns som om mina uttråkade tanker är på väg att ersättas med annat! Känns skönt att kunna ha saker att se fram emot... Åre resan kommer bli helt bäst och den ser jag såklart fram emot allra mest ;)

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0