Fortsättning på Nyår...

Efter att jag suttit i den ena stugan och deppat för mig själv och Hedvig så skulle jag ju gå till den andra stugan. Men de var snorhalt vilket resulterade i att jag ramla!!! Inte bra när man redan innan satt och kämpa för att hålla tillbacka tårarna. Men men efter en stund gick det iaf över och de började närma sig 12 slaget så de var på med ytterkläder som gällde. Väl ute så fixades de med champange osv... Humöret höll på att bli bättre när orden: de blir inte bättre än vad man gör de till Började klinga i huvet. Men självklart så ramlar jag på samma jäkla hala fläck igen! Och denna gång så satt jag och grina för mig själv inne på toan i säkert en halvtimme. Första gången gjorde jag mig inte illa, så de var egentligen inte så farligt, men andra gången gjorde jag mig illa ganska rejällt. Har nu blåmärken på ena armbågen + ett sjukt stort blåmärke på rumpan. Inte kul ska jag be att få tala om... för de går liksom inte att sitta normalt utan att de gör ont.

Nej nu ska jag gå och kolla på film.. och efter de så lär jag somna på en gång (har sovit jätte dåligt där borta... så hårda sängar! Jag som älskar mjuka och mysiga sängar, kort sagt inte alls någon ta-igen-somn-resa)

Puss

Kommentarer
Sötis Sarah

Gott nytt år gumman!

2008-01-01 @ 20:12:42
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se
Sötis JoannaAmandaLo

Lilla sötis. Vad skönt att du är hemma! Jag är fortfarande sjuk, men jag jobbar på det. ;) PUSS

2008-01-03 @ 16:38:46
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0