En sen så var de en rubrik här :)

Sitter just nu och har kommit fram till följande
 Jag behöver göra nått med mitt liv om jag inte ska få panik över att de inte händer något.


Känner att mitt liv är så ohändelserikt... Men va ska man göra? Jag fattar inte, för ett par månader sedan så var allt liksom på topp... saker hände, jag visste vad jag ville och jag liksom var glad. Nu mer är jag bara trött, och jag orkar liksom inte på sammasätt vara glada, söta Malin. Jag måste verkligen göra något... Undra vad bara? 
        Igår när jag kollade igenom kalendern så kom jag fram till att jobba är vad som upptagit de mesta av min tid och nu har jag inget jobb... Vart hittar man ett nytt?
       Har kommit fram till att jag nu när jag ändå inte har något jobb ska satsa mer på mig själv. Ska börja träna mer och så. Jag har tänkt att iaf gå på 4 träningspass i veckan, varav 2 är styrka (typ core och body pump) och 2 är kondition (vilket kommer bli spinning för jag hatar att springa). Om jag lyckas hålla de så blir magen kanske lite fastare :) vilket inte skulle vara helt fel efter all jul mat ^^

Snart finns de ingen lycka i att kolla på typ fotboll osv... Vet ni hur små dem är?? I Arsenal (sa pappa iaf) så har de börjat en 89:a! En 89:a de är ju inte mkt att dregla över, de är ju treåräldreåringar som är perfekta.. inte endast ett litte år äldre ;( Kollade även på JVM i hockey (ja jag har haft sjukt lite att göra idag) och där spelade de 91:or!!! De är bedrövligt, alltså hallå jag hade inte tänkt bli tant förens om några år >.<

De absolut bästa jag gjort idag var iaf att gå ut och leka med Zingo i snön ^^ Jag älskar snö vilket min vovve också gör! Hihi mysigt att springa runt och vara knäpp i snön, tycker ni inte ;) ?

Har börjat planera inför sommaren -08 efter en relativt tråkig sommar som mest bestod av att vara på landet och sitta inne på kontor och jobba... Har iaf 2 grund alternativ för sommaren. Antingen så ska jag ut i Europa och tågluffa och upptäcka världen. Eller så ska jag se till att jag får jobb på Skarasommarland. Vilket inte skulle vara helt fel. Leva i en annan stad, jobba och liksom hitta äventyr och kanske människor. Dessutom så om jag inte minns fel så sökte dem på Kneipebyn (eller liknande) på Gotland en hel del sommarjobbare åsså ^^ Skulle inte vara helt fel :) Någon som vill vara med på något av alternativen? Om jag blir själv så är de ju inge kul ^^

Puss

Kommentarer
Sötis Isabelle

Mih treåräldreåringar! x'D

Gotland is teh shit. Jag är på om du vill :]

2008-01-04 @ 22:02:40
Besök mig på min hemsida: http://juncti0n.blogg.se
Sötis Sarah

Yes, det känns som att alla ska ut och göra massa spännande den här sommaren :) Och tant, ja ibland känner man sig som en sådan ;D haha.

2008-01-05 @ 12:20:31
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0