En massa skit som ska in ett inlägg

Jag borde satsa på att börja blogga oftare per dag så att jag slipper skriva långa blogginlägg och sen kan ni själva *om ni är några läsare vill säga.. tvivlar dock* kan välja vad ni vill läsa om.

Seriöst jag borde nästan bli portad från internet. Ni borde säga till mig: Malin internet är inte verkligheten. Allt som står är inte riktat mot dig personligen. Men jag blir så irriterad när jag läser visa bloggar. Och inte irriterad som när man läser Blondin bellas blogg utan de är mer personligt... Jag tror jag borde sluta läsa bloggar. Jag tror nästan att jag ska sluta blogg av just den jäkla anledningen. Kort sagt jag vill inte veta om era jäkla perfekta liv eller tja annat, Stay away from me! (Vill hemskt gärna påpeka ta inte åt er... ) *Hmm nu känns de lite bättre*

Sen vill jag bara berätta för alla som av någon anledning missat de: De snöar kramsnö!!! De är underbart jag älskar snö... Allt annat dålig med vintern är helt klart värt de om de iaf kommer ett fantastikst kramsnöfall. *wiiiiie* Jag blir så lycklig ^^ Kan medelas att Zingo även han älskar snö. Han som är så "gubbig" i vanliga fall blir alldels gad och lekig av sig :) Han springer och leker i snön och skvätter snö omkring sig och de är bara så härligt att se honom så *stolt*

Nu har de gått en massa dagar sedan de blev nytt år... och hade ärligt talat inte tänkt ha någon återblick, men igår kväll så satt jag och skrev in alla födelsedagar i den nya kalandern. Vilket betyde att jag självklart behövde kolla igenom den gamla... de hela ledde till ett antal mysiga och trevliga återblickar som jag tänkte dela med mig av.

Mina kära och mindre kära minnen av 2007
- Motorcykelmässan På Två Hjul mitt första jobb som mässvärdinna... Tror de var en av de bättre stunderna i mitt liv: När jag upptäckte att man kunde få betalt för att flirta... Kan även tilläggas att jag hade trevligt jobbsällskap
- Misslyckade hårfärgningen på Björn Axén.. som ledde till att jag dagen efter ringde min vanliga frisör gråtandes och boka en tid för att fixa till de misslyckade
- Trevlig Ben&Jerrys dag som började med en äventyrlig jakt runt Norrort efter Ben&Jerry's i rätt smak >.<
- Shoppingtur med Malin på GinaTricot i PKhuset som sluta i många skratt efter att jag inte orkade stänga dörren när vi var helt själva (eller ja) bland provrummen
- Kort sagt den oförglömliga festen i Nykvarn... Haha ja det var ju ett äventyr de med >.<
- Klubb kvällen på Make Up Store då jag vann en massa smink :)
- När jag bakade kladdkaka till klassen ;)
- Kvällen när min väska med allt i den blev snodd...
- När Sussi visade mig hennes Spånga efter en fotbollsmatch som inte riktigt sluta som den skulle...
- Kvällen som börja på Djurgården och som sluta i Tanto.. eller ja
- När vi handlade grejer till vårat ToF projekt och jag gick in i affären Söders skinn och läder och frågade om dem hade någor skinn >.<
- Osloresan pga hundutställning
- Tjejmiddagen i Augusti
- Jag och Joanna börja på Volleyboll
- Tommie fyllde år och de blev fest...
- Joanna&Malin dagen :)
- Mitt 3:e mässjobb i en väldigt liten gultröja XD
- Jobba som nisse på Julgalan


Kommentarer
Sötis Isabelle

Haha åh Motorcykelmässan! Yamaha-Jocke! Det var skojs :]

2008-01-04 @ 17:06:07
Besök mig på min hemsida: http://juncti0n.blogg.se
Sötis JoannaAmandaLo

hihi. roligt med minnen. :)

2008-01-04 @ 21:05:00
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0