Det var det

Tjolahopp!

Idag har de hunnits med en del. Jag har t ex gått på mittimellan lång promenad med sötaste vovven (nej han är inte bög han är bi har jag ju sagt ^^). Sen har jag hunnit med att städa, lämna tillbaka filmer, fixat mat osv. Känns som en sjukt nödvändig dag (eller inte).

Hoppas på att kunna göra så mkt som möjligt under resten av jullovet. Men de är ju inte alls många dagar kvar... Så den planen går nog åt skogen. Tror att detta jullov vart de sämsta på länge, jag har under jullovet endast gjort följande:
- Tagit helt fel på dagarna... vilket ledde till ett antal pinsama moments
- Kommit hem i värsta tänkbara skick
- Blivit mobbad av mamma pga ovanstående
- Firat jul (vilket är de enda positiva jag gjort)
- Firat nyår... gråtandes i skogen
- Skaffat mig blåmärken på flertal ställen... vilket gör att jag inte kan sitta nornalt. Hata hal is!


Men jag ska inte alls deppa nu... Jag tänker tänka glada tankar om att våran Åreresa kommer bli den bästa :)

Puss och Kram


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0