Då satt man framför datan igen...

Sitter och försöker klara av skolarbeten... Men de gick inte så bra! Man behövde ha anteckningar för att klara kemiuppg. och dem ligger i skåpet. Ska väl börja på kemiuppg. 2 och hålla på med den ett tag. Sen ska jag även hinna med att läsa minst 1 kapitel i harry potter samt minst (helst dubbelt så många minst) 100 sidor i världens tråkigaste bok, nämnligen körkortsboken. Blööö på allt. Fast som vanligt slutar de väl med att jag inte gär de jag borde... för jag har ingen bra pluggkänsla >.<

Hmm har nu kollat runt lite bland sommarjobb och sen kollat vidare på priser för att tågluffa. Får se vad de blir... blev lite fundersam hur ska jag göra? Om jag ska tågluffa (vilket jag så klart heslt vill) så måste jag ju hitta någon att åka med... Men men... Och om jag ska sommarjobb så måste jag ju hitta ett jobb >.< Svårt val... Men men senare problem.

Nej nu ska jag plugga... eller iaf förska

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0