Blandade känslor helt enkelt...

Alltså varför jag? Vet ni vad jag nu råkat ut för? Jag har råkat få borellia (eller hur sjuttsingen de nu stavas)... Denna underbara insekt fick jag kl tidigt hos läkaren idag! Bieffekterna är dessutom värk i leder... Hm då har vi löst mysteriet med de onda knäet... Men de gör inte så att mitt onda knä går över, vilket betyder knarka Ipren under Åre-resan om jag ska klara av att åka skidor ;(

Efter läkarbesöket så vart de ju lunch med Malin.. Jättetrevligt var de! Hoppas att denna dag blir oförglömlig (eller totalt bort glömd kanske man ska säga, hihi) Förlåt för att jag jag glömde ringa dig Sussi!

Sen så vart de till att göra ärenden med Joanna.. Haha passande nog så började vi på banken. Efter att Joanna lämnat in en massa små mynt så fick HM besök av oss. Där så storhandlade jag en massa tvål och sånt.. Haha, men sånt behöver man ju också. Jag lyckades komma därifrån med: Annas favorit tvål, Ny vanlig (alltså inte helt underbar Phillosfy tvål), ansiktskräm samt shampoo, balsam, inpckning och leave in serum allt speciellt för skadat hår! Jag ska inte låta de trilla av, så de så! Ja de blev en del inhandlat, men de behövdes. Efter HM så gick jag och köpte äntligen, enligt mig, återigen världens bästa sminkborttagning. Den är från Make Up Store och luktar apelsin *mums* Den heter Foaming Gel Cleanser och är mysigt orange (haha ja jag är som sagt kär). Efter detta shoppingstopp så begav vi oss hemmåt. Väl i Jakobserg så blev de till att hämta ut de jag beställt från HM.. de var allt jättebra och snyggt *wiie*. Handlade även mat och ett packet ipren.. vilket kommer behövas om jag ska kunna åka skidor *suck*

När jag handlat och fixat färdigt så var jag bara tvungen att ta ett bad. De var sjukt härligt, allt ont försvann, ljusen var tända och i bakgrunden så hördes disneymusik *haha okej jag erkänner, jag älskar Diseny musik.. Du hade rätt Joanna*

Nu ska jag skriva packlista, så att jag inte glömmer nått!


Kommentarer
Sötis Tjoscar

Vah ?! har du :O shit, sen hur länge :S de e ju mitt i vintern nu, hur har det gåt till? :/ , du får ta och krya på dig, och sköt om dig där uppe i åre. hoppas det går bra med skidåkandet ändå!. när åker ni föresten?

haha jo precis! vem vet, jag kanske rent utav börjar plugga på lektionerna om jag inte har den att kolla i !! :O xD

2008-01-22 @ 19:41:05
Besök mig på min hemsida: http://ljudetavmig.blogg.se
Sötis Oscar

neh precis ! Antaglingen har jag slaggit i huvet den dan det händer :)

ja :S.. kanske från din hund lr? .. YES! va lugnt och skönt det kommer bli i stan ^^ neh skoja! .. vi får se :) ska vara med Tjejen på torsdag iaf, då har vi 2 månader (a) tihi, sen hör jag rykten om lite party i helgen men jag vet inte.. men ni får ha det så trevligt däruppe ! :) bryt inga ben ;)

2008-01-22 @ 20:10:35
Besök mig på min hemsida: http://ljudetavmig.blogg.se
Sötis JoannaAmandaLo

hahahaha! Lilla Malin, vad du råkar ut för saker. :( Stackare. men usch, nu lät jag som värsta fattiglappen för att jag lämnade in massa mynt. HAHA! Vad hände med tågincidenten? ;) PUSSSS

2008-01-22 @ 20:12:56
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Tjoscis

Haha nemen jag menade att han kanske hade en festing som hoppade över till dig lr nåt :/ nemen ajg vet inte ^^.. haha jo det ska bli mys pys :) hahah! ne inte alltid kanske :P men men.. får se om man e på humör och festa oxå :) inte så säkert. men tack ändå !

2008-01-22 @ 21:02:14
Besök mig på min hemsida: http://ljudetavmig.blogg.se
Sötis Isabelle

Det blir nog bra.. ha det så bra i Åre.. eller så bra du kan iaf! :D

2008-01-22 @ 21:56:31
Besök mig på min hemsida: http://juncti0n.blogg.se
Sötis David

Skriva packlista? Kolla http://www.minpackning.se/

2008-02-11 @ 16:31:49
Besök mig på min hemsida: http://www.minpackning.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0