Årets första måndag!

Årets första måndag har nu varit (eller om ett tag är den till och med över). Som min kära lilla mamma sa så var de en Riktig måndag. En måndag med förtidig morgon (var de någon som egentligen orkade gå upp? >.<), skola och som alltid träning ^^ (eller för mig, Sainey och joanna.. om hon inte är sjuk).

Träning var helt skön... de var så skönt att äntligen börja bekämpa julskinkan! Men alltså hon som vikade för den ordinarie tränaren var störd. Usch gilla inte henne, hon typ skrek sjöng med i låtar och typ gav på puschningar till sig själv >.< Nej Lilla Fredrik är mkt bättre :) Fast tyvärr så har dem bytt på musiken... Och den förra musiken var mkt bättre! Mkt gladare och roligare liksom. Haha ojsan va jag klagar. Alltså jag känner mig som en tant numera x) finns de botemedel?

I övrigt har dagen endå varit bra. Har ju fått träffa alla (eller nästan, sötisarna Joanna och Sussi fattades ju). Annat positivt med dagen var att de har hunnits med att äta nästan nyttig youghurt. Alltså bättre en godis så de gills inte :) Hihi Malins syn på vad som är nyttigt och inte nyttigt...


Nej ska städa nu... Fick ett ryck så nu håller jag på för fullt och städar undan (lägger under sängen och i lådor >.<) som bäst. Hade även tänkt att fixa naglarna någorlunda ikväll. Dem är förjävligt dåliga just nu. Lite gammalt lack, skivade, trasiga nagelband osv. Jag känner paniken komma över hur fula dem är >.<


Puss och Gott natt så småning om!


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0