Än så länge

har jag hunnit med att förtvivlat letat efter mobilen... trodde att den var borta tills jag efter en timmes letande hittade den i väskan. Jag har vart på promenad med vovvarna (Ina som är Zingos dotter är på besök över helgen). Jag har även börjat tvätta (mina vita vantar är förhoppningsvis vita igen). Ja de var typ allt jag gjort hitills idag, med andra ord inte mkt roligt >.< Men men man måste ju börja med de tråkiga för att ha de roliga kvar ;)

Nu står mamma och säger: Malin dammsugaren är din nu... Alltså de är bara att börja städa! Jäkla städpedanta mamma >.<

Nej ska väl ta och dammsuga då... Men ni får ta och börja kommentera igen! Hallå känns ju så tråkigt när ingen kommenterar ;O

Puss

Kommentarer
Sötis Tommie

Jag la en kommentar :)

2008-01-12 @ 22:52:48
Sötis Malin

Tack så mkt Tommie ;)

Puss

2008-01-13 @ 12:14:06
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0