Wiiie

Fick just en bra humör kick!

Har precis ätit en massa mat! Trevligt, trevligt! Jag och Anna lagade själva mat *woho va duktiga vi är*

Sitter och gör verkligen ingenting just nu. Väldigt skönt, de var ett tag sedan. Uttnyttjar tiden till att blogga (ovanligt), kolla på bloggar (ännu ovanligare, NAT) och sedan så sitter jag och typ planerar lite hur jag ska göra om i mitt lilla rum. Funderar på att måla vägen längst in i en glansig turkos färg och resten av vägarna i vitt och ha ett ganska mörkt trägolv till. Hmm? Sitter och funderar och fixar iaf. Vill verkligen göra om, jag orkar inte med de som de är. Ska nrä jag gör om även byta min garderob mot tre mitt-emellan stora  byråer (de är mkt enklare att städa i alla saker i lådor än i en garderob.. och jag är beroende av den funktionen).

Aja ska fundera vidare.

Puss


Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Står fortfarande fast vid att jag älskar min lilla men funktionsdugliga gå-in-garderob. ;)

2008-02-04 @ 22:16:05
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Susanne

haha och jag står fast vid att jag älskar min stora funktionsdugliga sova-och-gå-in-garderob ;)

2008-02-04 @ 22:46:09
Besök mig på min hemsida: http://sussipussiandersson.blogg.se
Sötis sarah

Åh, det är verkligen kul att göra om :) I love it!
Hoppas det går bra sötis. Blir det retorik för dig imorn?

2008-02-06 @ 15:42:27
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0