Update

Hejsan allihopa!

Det var visst ett tag sen jag skrev, vilket beror på att min kreativitet sprang och gömde sig för mig. Men tänkte iaf fylla i er om vad som hänt det seanste dagarna. På torsdagen, som ja alla vet var alla hjärtans dag, så vart de middag med mys tjejerna Sarah, Lovisa och Dalila (mkt möjligt att jag stavat fel.. *sorry*). Vi åt middag på den mongoliska restaurangen Kinesiska muren och det var jättegott, rullade liksom hem!  Jättekul att äta med er tjejer!

Igår så var de först en hlet vanlig skoldag, varken rolig eller tråkig utan bara vanlig. Efter det så tog jag och Joanna en promenad genom sthlm. Vi fatsnade framför slottet och vattnet där vi stod och kolla på ankor (ja jag vet att det inte heter ankor på riktigt.. men de blir så mkt enklare om man kategoriserar alla fåglar som är i vattnet som ankor). Det var jätteroligt att kolla på alla knäppa ankor, dessutom var det så härligt med solen som var så varm och härlig. Efter våran promenad blev det till att träna, det gick hmmm jättebra *eller inte!* Haha! Efter träningen så åkte jag hem och fastnade framför tvn och var fast där i några timmar tills pappa sa att det var mat. Efter att vi ätit så fasntande jag framör tvn igen och gick sen och la mig ganska tidigt, jag var så himla trött!

Idag har jag hunnit vakna, handla fikabröd, ätit fika bröd och sedan har jag hunnit städa. Jag har städat! Känner mig så duktigt, trots att ända anledningen till att jag städa var att mamma tvingade mig. Egentligen skulle sötisarna Elli och Lilli kommit på middag ikväll, men Elli är sjuk så vi har skjutit upp det lite grann. Så vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll... Kanske (om jag vågar) åka hem till Sainey och kolla på Harry Potter filmerna. Hmm vi får se!

Puss


Kommentarer
Sötis sarah

Jodå du stavade Dalilas namn rätt och vi hade det skitmysigt :)

2008-02-17 @ 13:53:39
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0