Tisdagens bekymmer

Tjolahopp!

Har just kommit hem.. Eller har väl vart hemma i sisådär 20 min. Idag har jag haft en del bekymmer...

De hela började på matten där jag störde herr-fröken. Ska kanske berätta ite bakgrunds info: Jag och herr mattefröken kommer inte överens då jag från dag ett har stört mig på honom. Har alltid väldigt högt och tydligt påpekat hans fel och han å andra sidan väljer att ignoera mig totalt så fort jag säger vad svaret blir (särkillt med tanke på att jag har en färmåga att säga de medans har bara börjat med sina uträkningar). Men idag så vart jag extra irriterad! För han talar om sitt exempel och börjar typ göra en massa konstiga uträkningar, svaret var sjukt enkelt så jag säger vad de blir och då vänder han sig om glor på mig och sen fortsätter med sina utträkningar. Sisådär 7 min senare så kommer han fram till att mitt svar var rätt trots allt. Han slänger dessutom in kommentaren: Men de är fel, om vi gör på det här sättet går de mkt lättare! (Jo jag märker de!?!) Sen börjar han dessutom med en massa andra konstiga uträkningar och kommer fram till samma svar... På de rätta sättet förstås! Sen tar han ett till exempel, medans han gör sina konstiga utträkningar så säger jag: Men svaret blir 14! Han vänder sig, igen, och glor och säger: Men Malin svaret blir inte alltid 14! Nehe? Är inte svaret på alla frågor 14? Alltså såklart att de inte alltid blir 14, men i de här fallet blir det de! *suck* Efter ytterligare 7 mins konstiga utträknigar så kommer han fram till: Svaret blir som ni ser nu 14!  

Efter matten och de så var de lite mer skola innan vi gick och träna. Hihi! De var så himla skönt att träna (jag tror att min kropp äntligen fattat att de är ganska skönt att träna bara man kommer förbi den där jobbiga perioden. Tog bara ett halvår för den att fatta de igen efter sisådär 2 års uppehåll från träning!). Efter träning och sånt så gick vi som vanligt... Fast när vi var vid tunnelbannan märker jag att min påse med alla böcker inte var med! Suck! Det var bara att gå tillbaka och där så fick jag vänta typ 15 min eftersom att dem var lite halvt dryga.

Nu till de positiva: Ska på alla hjärtans middag med Sarah, Loo och Malin! Ska bli mys att slippa sitta själv i ett hörn och knappra choklad ;)

Puss


Kommentarer
Sötis Malin

Åh vad mysigt att du också ska med! Glad överraskning!! hihi Puss på dig!

2008-02-12 @ 22:09:37
Besök mig på min hemsida: http://malinjansson.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0