Smått och mindre gott

Tjoo allihopa!

Kom just hem coh väntar på att pappa ska ropa Det är mat nu! För jag är väldigt hungrig ska ni veta, trots den super goda lunchen! Var, som jag nänmde igår, och luncha med pappa på en kinarestuarange i solna. Det bästa med det hela är att dem gör världens godaste fried rise!

Dagen har för övrigt bestått i att gå i skolan... Där Fröken Karin Kemi utnämnde mig till dagens stjärna ^^ Hihi jag är så stolt över att jag klarade läxförhöret! Tycker att kemin är väldigt rolig! Sen efter två timmar kemi var skolan faktiskt slut så jag åkte till Sweco och jobbade, varken kul eller tråkigt.

Läste i en liten ful katalog som Anna fått hem som heter Sportlov 08 Järfälla. Läser då: Tjejdagar för dig som går i 7 eller uppåt  och kollar sedan på andra sidan där det står Killdagar för dig i 8:an eller 9:an! Haha! Jag tyckte att detta var väldigt roligt, det är nästan som om det bevisar att pojkar är lite efter i utvecklingen *hihi*

Nej nu ska jag gå eftersom att pappa uttalade de magiska nu-är-det-mat-orden!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0