Så härligt

Kollade just på elevportalen och jag kommer under sista terminen i trean att läsa endast 4 kurser! Haha det kommer ju vara underbart! 4 kurser betyder typ att jag är i skolan sisådär 2 timmar om dagen! Första terminen kommer inte bli så illa den heller. Då kommer jag dels fortsätta med 2 kurser samt läsa 4 andra kurser! De känns som att om jag tar mig igenom de här året (vilket trots allt inte borde vara för svårt med tanke på att de bara är matten och kemin som är jobbiga) så kommer nästa år vara rena semestern för mig!

Var bara tvungen att dela med mig av de så att ni vet.
image58

Kommentarer
Sötis Ellen

UUH kan man kolla hur mycket lektioner man ska ha i trean där?:O

2008-02-15 @ 08:51:51
Besök mig på min hemsida: http://whallenberg.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0