Rubriken för inte bestå av enbart blanktecken

Nu är allt de gula i håret som bortblåst, har nu istället en aksblond färg och den är underbar, precis så som jag vill ha den. Tyvärr så har jag ju inte satt in håret ännu... för de blev uppskjutet då Tina och dem inte kunde i onsdags. Så nästa onsdag så är de löshår som gäller.

De bränner fortfarande på kroppen sen igår, haha kom inte ihåg att de var såååå här jobbigt att bränna sig. Känner mig även jättetrött av någon anledning. Så ska bara vara hemma och ta de lugnt idag. Imorgon är de dock kalas som gäller. Ska först till Mattias och Katrin på kalas och efter de så ska jag till sötisen Elli som ska ha släktkalas (av någon anledning är dock jag bjuden, hihi). Är troligen med Elli hela kvällen sen. Hihi, jag vet precis vad jag ska ge i present, så de är fixat och klardigt!

*Tack Sainey för att du är så rar och snäll när de behövs*

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0