(o)effektiv söndag

Sitter nu mätt och nöjd framför datan. Åt just middag och kort sagt: Jag älskar att min pappa kan laga mat! Haha, hans fel att jag inte kan motstå mat ska ni veta.

Jag ska nu ta och fortsätta med att skriva lite på en jobbansökan. Dem söker nämnligen mässvärdinner till Båtmässan, kan ett jobb vara mer perfekt? Jag älskar att jobba på mässor!!! Hihi. Iaf hoppas att jag kommer få de, känner att mina chanser iaf är relativt stora med tanke på att jag har en del erfarenhet från just mässjobb. Skulle vara kul om jag fick de, men man vet ju aldrig.

Tidigare idag så var Sainey här och pluggade. Vi var nästan effektiva, haha! Ja vi hann iaf göra hälften av uppgifterna till kap 9 i kemi boken. Vi får göra resten imorgon + kapitel 10 uppgifterna. Engelska uppgiften vi tänkt göra gjorde vi inte, för vi hade glömt själva uppgiften, jättesmart! Men men. Fick även chansen att diskutera en sak som jag tagit stor tankeplats den senaste tiden (dygnet). Jag är glad att kunna veta att iaf hon kommer stå bakom mig när jag väl tar steg. Om jag nu kommer göra de, men jag tror de... För de skulle vara väldigt skönt för min självkänsla. Men samtidigt vet jag att många av er ,tyvärr, kommer ta illa upp.. trots att de inte alls kommer ha med er att göra. Men de får bli ett Den dagen, den sorgen problem.

Nej nu ska jag fortsätta skriva på ansökan!

Puss


Min mamma är bra knäpp. Frågade om hjälp till jobbansökan... Hon börjar att då gapskratt så hon får tårar i ögonen och säger:

Eftersom att de är en båtmässa så kan du ju skriva att du skulle trivas som fisken i vattnet och sen kan du avsluta med Simma lugnt!

Kommentarer
Sötis Malin

vänta lite nu... engelskauppgift?!

2008-02-10 @ 19:42:00
Besök mig på min hemsida: http://malinjansson.blogg.se
Sötis JoannaAmandaLo

Vaddå för sak? :O

2008-02-13 @ 06:16:06
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Anonym

Hemlis tills jag gör de ;/

2008-02-13 @ 14:23:19

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0