Lite omväxling

Sitter just nu framför datan och tv relativt död. Men jag har nu äntligen fixat till de sista som skulle fixas bland desigen innan jag kunde byta. Vad tycks, Hiss eller Diss? Kom mer än gärna med kritik!

Idag har jag hatat på SL. Seriöst tåget helvetet var 20 min försenat idag. Efter det så var de skola, med matte, engelska, geografi och historia. Varken hiss eller diss, alltså jag är så skoltrött man bara kan bli. Jag tycker bara att allt känns så långsökt och tråkigt. Måste hålla ut fram tills sommaren. Efter skolan så ringde jag bland annat till lilla tandläkaren. Ska dit imorogn eftersom att mitt tandkött runt den himlans visdomstanden har svullnat upp igen. Så dom lär ju typ rensa bort bakterier. Hmm, skabb! Lär dessutom få beskedet att dem vil dra ut tanden. Suck, jag tänker kräva att få lustgas som bedövning.

Tränade även idag, men all träningslust har på något sätt försvunnit. Förut så var det liksom kul att träna, nu är det mer som ett måste. Får alltså försöka hitta motivation. Hmm borde väl inte vara så svårt.

Puss och Kram allihopa

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0