Jag tror bestämt att folk har blivit knäppa.

Det var ett tag sedan jag klickade runt bland "it bloggarna" måste jag erkänna, men seriöst flickor och pojkar skärp er! Haha det är bara så skrattretande att ni skriver pikar hit, förolämpningr dit osv. Ni klagar på varandras "uppmärksamhets" problem hit och dit, men enda anledningen till att ni alla klagar är att ni vill vinna uppmärksamheten. Suck orka ha en blogg bara för att få uppmärksamhet, se till att skriva för att det käns bra och roligt. Jag skriver bara för att det är skönt att få skriva av sig, sen att jag bara har ca 20 läsare per dag det är bara en bonus. Men det är bara så som jag ser det, inget som egentligen spelar någon roll med andra ord. För ni skiter i mig och jag skiter i er, ömsidighet är så härlig!

Gårdagen betsod iaf av en massa filmer hos Sainey. Hos Sainey så trängdes även Andreas, Tomas, Elin, Chistofer, Johan, Emelie, Mikaella och ännu en Emilie vän. Vi såg en massa filmer, dock tror jag att vi bara såg slutet på 2 film. Vi hann med att se på:
- Dodge boll
- The eye (eller nått liknande)
- Kung Pao
- Napolion Dynamtie
- 28 veckor senare
- Zoombie film från 60-talet (kommer ej ihåg titeln)
- Ratouilli (till slut fick tjata hela kvällen)

Jag tjata från det att jag kom hem till Sainey tills klockan 3 (eller eventuellt ännu senare) om att vi skulle kolla på Ratouilli. Dock röstades mitt förslag ner hela tiden till förmån för Zoombie filmer. Suck! När vi äntligen började kolla på Ratouilli så somnade i stort sätt alla! Så jag blev sur och ställde mig och peta på Sainey, men hon vaknade inte förrens typ 5 min efter att jag slutat... Mupp på henne! Efter att jag gett upp den mysiga och trevliga filmen om en gullig liten råtta så gick vi och la oss. Dock blev det trångt, men jag fick vägen och ett eget täcke så jag var nöjd. Extra nöjd blev jag av att Sainey sa att det var okej att jag la mina fötter på henna, hihi! Vaknade vid 10 tiden imorse och var hemma vid 12 eller nått. Morgonens roligaste kommentar kom från Sainey när vi var på väg mot tåget och vi diskuterade mat: Dina makaroner blir alltid goda, man behöver inte ens ha ketchup på för att dom ska smaka gott. Haha! Sainey är så  gullig, men jag menar hur svårt kan det vara att laga makaroner? Hihi!

Efter att jag ätit och vart fast framför tvn i några timmar så skrev jag dels ett av de två tal som jag ska ha på tordsgaens retorik lektion. Dels så sydde jag på ett blivande linne. Kännermig inte helt nöjd, men med en kofta över tror jag att midjan kommer bli snygg. Har övrigt fått 3 kassar med tyger från farmor. Så tänker dra med Joanna hit någon dag så att vi kan pyssla och ha oss. Skulle vara trevligt (särkillt med tanke på att hon är bättre på att sy en mig).

Nu behövs de sömn, så god natt och sussa sött!

Puss

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Håller med dig om att klaga på andras åsikter. Helt onödigt.

2008-02-18 @ 13:53:12
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Micke

haha 28 veckor senare....gissar att det var en kudde i
händerna hela filmen;)
Hare kanin bra
Kram

2008-02-18 @ 18:07:12
Besök mig på min hemsida: http://nicknamejara.blogg.se
Sötis CLARO

Juste Malin, vad var retorik läxa till torsd? har helt glömmt bort den .

2008-02-18 @ 18:52:20
Besök mig på min hemsida: http://pannkakssylt.blogg.se
Sötis sarah

Asså jag kunde inte låta bli ;D hihi (A)

2008-02-18 @ 20:37:33
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0