Jag sitter och funderar

Middagen var inte så fantastisk som den brukar! Varför uppfanns rester? Jag hatar dem och tycker att det borde utotas! Men men ett I-lands problem!

Känner mig ganska glad, fick just en sådan där Happy-moment. Känner mig väldigt liksom tacksam över att ha en massa sötisar runt omkring mig hela tid. Är glad över att kunna sitta och ha roligt på lektionerna i skolan (detta inte bara för att jag är en nörd). Känner mig lycklig över att jag ÄNTLIGEN har ett jobb igen (japp ni läste rätt!) trots min urusla interjuv så fick jag jobbet! Ska väl börja jobba nästa eller näst nästa vecka! *wiiie pengar till Malin* Är glad över att min kära morbror är så trevlig att msna med! (haha han stavar lika bra som mig på msn).

Nej nu ska jag ta och faktiskt skriva en labbrapport!

Puss



Roliga kommentarer från retorik lektionen

Pål: - men det här är ju propannått Lovisa det är inte en vanlig tändare. Vet du vad propan är?
Lovisa: - Nej....?
Malin: - Det är ämnet med 3 C
Pål: - Malin du är en nörd!

Fröken lärare vars namn jag inte kan : - Idioter köper saker, idioter tänker inte, idioter är perfekt fungerarde maskiner (efter en stunds diskussion om presidneter och deras retoriska uppgift).

Pål skriver på en lapp och ger den till mig:
Ge Simon snusk!

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0