Jag är så lycklig

image56Säg vad ni vill, men jag älskar vår och allt som hör till! Då vi idag bestämde oss för att inte träna så passade jag på att njuta av den härliga vår solen. Jag gick för mig själv genom stan med musik och öronen samtidigt som jag kisade mot solen. Det var så mysigt och härligt som de bara kunde bli!
Gick i cirka 2 timmar och på den tiden hann jag gå från odenplan till södersjukhuset. Gick en del omvägar bara för att dessutom. Det var riktigt härligt att bara gå och gå och rensa huvet. På vägen hann jag även hitta Sthlms finaste vy! Om man går upp vid trappan/backen vid slottet och har kungsträdgården och allt vatten bakom sig medans man går upp , då får man en bra härlig utsikt när man vänder på sig. Lyckades även se ett par turister med en Velcome to Finland! brocshyr, hahah hur lyckas man? De var en jättegullig ChowChow valp i kungsträdgården bara så ni vet liksom, hihi!

image57
Har idag även vart inne i 4 olika lasögonaffärer. Jag har hittat ett par glasögon som jag vill... De kommer fram Prada och är bara så jag. Vill verkligen ha dem, men min lilla Mamma tycker att jag kan hitta ett annat par som billigare. Men hallå 2500 kr för ett par snygga läsglasögon borde hon tycka att jag är värd!

Typ sådna jag är ute efter


Imorgon är de skola, träning och sedan plugg som gäller.. Alltså inte den intressantaste dagen i veckan. På onsdag däremot är de skola (med prov tyvärr) först sedan är de jobba på Sweco samt lunch date med Lilli den lilla sötisen. Det var länge sedan jag fick träffa henne ordentligt. Så de ska bli kul! Det som är ett litet negativt inslag är ju Alla hjärtans dag som jag kommer få spändera ensam.. Om inte någon sötis räddar mig från att frossa choklad vill säga! 

Lagade förresten mat idag, de blev jättegott *wiie* Jag gjorde färsbiffar med mozzarella och till de blev det brocolli och klyftpotatis

.

Puss


Kommentarer
Sötis sarah

Babe, följ med oss ut och ät på torsdag då? :)

2008-02-12 @ 09:26:48
Besök mig på min hemsida: http://sec.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0